    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <X...@1...0.0.1>
    <14da2nddtkofr$.hhtj59qhx94d$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@4...net>
    <X...@1...0.0.1>
    <1642df7jszs6p$.1rsw8niybi6v3$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <575e7846$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: Czy kredyty walutowe są zgodne z prawem?
    Date: Mon, 13 Jun 2016 12:40:16 +0200

    dyskusyjnych:XnsA6267BCA057D7budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >W ustawie masz napisane, ze odsetki nie moga być ujemne?

    W ustawie masz zapisane, ze klient splaca kwote udzielonego kredytu i
    odsetki.
    Klient splaca, a nie dostaje !

    >Ale swiadome...

    Nieswiadome - pojecia nie masz, jak to sie skonczy :-)

    >No własnie tu jest problem, ze informowanie tylko o wielkosci raty to
    >jest
    >zakłamywanie sytuacji bo sa tez inne konsekwencje.
    >O tym mowie od poczatku...

    Ale o tym, ze frank moze troche pojsc w gore i rata moze byc wyzsza,
    to jednak byla mowa ?

    >Tak, jasne...
    >Czego to managerowie nie wymyslą, zeby negocjowac cene...

    No coz, paru chetnych majstrow chyba widzial.

    Spadek cen mieszkan tez sugeruje, ze w branzy jakas zapasc nastapila.

    J.