  • Data: 2016-06-13 15:58:29
    Temat: Re: Czy kredyty walutowe są zgodne z prawem?
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-06-13, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > No ale taka teza Budzika - jak sie nie znaja, to niech placa, czemu
    > biedny obywatel ma placic :-)

    Bo biedny obywatel nie jest ubezwłasnowolnionym kretynem i skoro podjął
    ryzyko, to podjął i niech ma cojones z tego ryzyka się wywiązać. :)

    Ja np. dla zabawy gram na piramidach finasowych, mam zyski rzędu
    "3% dziennie", ale też nie płaczę jak wtopię w jakąś piramidę i mi
    nie wypłaci. :D

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com