    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy kredyty walutowe są zgodne z prawem?
    Date: Mon, 13 Jun 2016 11:00:39 +0000 (UTC)
    <X...@1...0.0.1>
    <14da2nddtkofr$.hhtj59qhx94d$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@4...net>
    <X...@1...0.0.1>
    <1642df7jszs6p$.1rsw8niybi6v3$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <575e7846$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <575e8d90$0$22834$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > W ustawie masz zapisane, ze klient splaca kwote udzielonego kredytu i
    > odsetki.
    > Klient splaca, a nie dostaje !

    no to spłaca.
    A ze sa ujemne... Prosta matematyka...

    > Nieswiadome - pojecia nie masz, jak to sie skonczy :-)

    Swiadomosc ryzyka a znajomosc przyszłosci to sa dwie rózne sprawy.

    > Ale o tym, ze frank moze troche pojsc w gore i rata moze byc wyzsza,
    > to jednak byla mowa ?

    Nie, była mowa, ze to stabilna waluta. I ze własnie dlatego ryzyka
    praktycznie nie ma.
    Taka "sztuczka marketingowa" czyli w jezyku uczciwych ludzi kłamstwo...

    > No coz, paru chetnych majstrow chyba widzial.

    Paru a 400 to duza róznica.
    Widziałem pare zakładów gdzie chodziły takie plotki: jak chcesz to
    rezygnuj, na Twoje miejsce jest 100 chetnych.
    A potem 2-3 było ciezko znaleźć...

    > Spadek cen mieszkan tez sugeruje, ze w branzy jakas zapasc nastapila.

    Jaki spadek cen... To ze spadły ceny jakis luksusowych apartamentów ktore
    ktos kupował na górce nie zmienia faktu, ze ogólnie ceny mieszkan nie
    spadły. Sa zmiany ale nie jakies dramatycznie duze.

    http://nf.pl/manager/ceny-mieszkan-wczoraj-i-dzis,,4
    9345,59
    http://inwestycje.pl/nieruchomosci/Ceny-nowych-M-wro
    cily-do-poziomu-sprzed-