  • Data: 2016-06-14 12:00:25
    Temat: Re: Czy kredyty walutowe są zgodne z prawem?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > No proszę Cię.

    > Masz z góry założoną tezę sobie możesz wszystko wytłumaczyć.
    > Poldek napisał prawdę, że wizja zysku z zakupu nieruchomości wyłączała
    > zdrowy rozsądek i myślenie u wielu kredytobiorców. Nie tylko
    > walutowych.

    Mam teze ktora sobie wyrobiłem bedac na spotkaniach w sprawie kredytów
    hipotecznych.
    Nie wiem czy wizja zysku wyłączała zdrowy rozsadek, bo podejrzewam, ze
    wiekszosc kupowała jednak dla siebie a nie na handel.

    > A że droższe mieszkania pozwalały zarobić więcej, więc szli po te
    > kredyty jak po cytryny za komuny.
    > Brać, bo dla wszystkich nie starczy.
    >
    > A jak się okazało, że biznes życia nie wyszedł, to jak dzieci do mamy,
    > płaczą do rządu, aby ich przytulił.

    Zapewne była taka grupa, która kupowała drogie apartamenty w ilosciach
    wiekszych niz 1, ale twierdzisz ze to była wiekszosc?