  • Data: 2016-06-15 10:00:20
    Temat: Re: Czy kredyty walutowe są zgodne z prawem?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > [...]
    >
    > Oh really. A w banku pytasz sprzedawcę i jesteś kontent z jego opinii?

    Ale gdziez tam... Czyzbym nie wystarczająco dosadnie okreslił swoją opinie
    o wszelkiej masci doradcach finansowych?
    Trzeba przyznac ze to akurat spora zasługa banków - przez ostatnich pare
    lat nauczyli nas ze nie wolno im ufac.

    > Właśnie nie. Było wystarczająco wiele analiz i materiałów
    > pozabankowych, by sobie wyrobić opinię.

    I dlatego uznajesz, ze sprzedawca w banku moze bezkarnie kłamać na potege
    wciskając to co mu wygodne?

    > Powiem więcej, w obecnym czasie też jest to racjonalna decyzja.
    > Nieracjonalne to jest zadłużanie pod kopułkę, a nie kredyty
    > walutowe.
    >
    > A Ty dla odmiany postępujesz dokładnie tak jak te osoby które
    > wierzyły że "zawsze będzie rosło". Dla odmiany podchodzisz do
    > tematu na zasadzie "zawsze będzie spadać".
    >
    > Otóż nie, nie będzie.

    Wojtku, cały czas mam wrażenie rozmawiamy o czyms innym...
    Może bedzie rosło, moze bedzie spadac, chodzi o to zeby kupujacy miał
    swiadomosc co kupuje a nie był mamiony kłamliwymi opowiesciami i
    zapewnieniami.
    Pomijam fakt, ze jakos dziwnie dzis, kiedy frank jest na górce, strasznie
    ciezko byłoby wziac kredyt w tej walucie...

    > Nie. Od tego jest rząd, urząd i szkoła. Bank to instytucja komercyjna
    > mająca przede wszystkim zarabiać i mieć na względzie bezpieczeństwo
    > swoich środków.

    No własnie.
    Banki skutecznie nas nauczyły, ze trzeba im patrzec na rece jak
    złodziejowi.
    To duzxa zasługa w pare lat stracic ogromny kredyt zaufania, jaki miały w
    spoleczenstwie.
    Brawo...

    > Volenti non fit iniuria.

    Rozumiem, czyli Twoim zdaniem bank moze kłamac.
    Niestety tutaj sie nie zgodzimy.

    > przestrzegania zaleceń KNFu i rekomendacje wprowadzały.

    Gówno wprowadzały za przeproszeniem...
    Z jednej strony formalnie tak, z drugiej sprzedawcy i tak gadali swoje...

    > Ogólnie mówiąc wszystkich szukających "winnych" w bankach.

    Jak to było: jak złapią cie za reke to mow ze nie Twoja reka...
    Wygodnie :)