  • Data: 2016-06-16 01:25:26
    Temat: Re: Czy kredyty walutowe są zgodne z prawem?
    Od: n...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    > To dość nieoczekiwany obrót sprawy - bo z obietnicami politycznymi
    > bywało tak, że byli zawsze wygrani, i nikt nie tracił (tzn. koszty
    > dawało się łatwo ukryć w budżecie, tu tak nie jest).

    czy ktoś wytłumaczy mi ten paradoks - dlaczego PiS zamiast
    dać np. 500+ na każde dziecko a nie tylko na drugie albo
    ogłosić jakiś nowy program EndrjuFlacha+ i postawić flachę
    każdemu menelowi w imieniu prezydenta albo Kościół+ i np.
    wybudować 1050 nowych kościołów na 1050 lecie chrztu Polski
    albo zrobić cokolwiek innego (sensownego lub bezsensownego)
    dla _swoich_ wyborców...

    uparcie dopieszcza "gorszy sort" z którego wywodzą się Frankensteiny?! :)

    przecież frankensteiny to nie jest w ogóle ich elektorat!