  • Data: 2016-06-16 13:41:21
    Temat: Re: Czy kredyty walutowe są zgodne z prawem?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Po to jest awantura, żeby ci co chcą (i mogą) spłacić wcześniej kredyt,
    > mogli go spłacić po kursie 2 PLN (dzięki specustawie) niż po kursie
    > aktualnym (4PLN).
    >
    > Jest o co walczyć

    Ale po co mieliby spłacac przed czasem?
    Rozumiem, ze tak moze byc w pojedynczych przypadkach ale mówisz ze całe 700
    tysiecy o tym mysli?
    I dlaczego ci co wzieli w PLN nie spłacają przed czasem?

    > Oczywiście. Będzie gorzej niż dla franka.
    > kredyt 500tys na 30 lat
    > oprocentowanie 4%: rata 2390
    > oprocentowanie 11%: rata 4760
    >
    > Rata rośnie dwukrotnie przy wzroście WIBOR do 10%.
    >
    > Wtedy będzie upadek.

    500 tysiecy - mowisz ze taka jest srednia wysokosc kredytu mieszkaniowego?
    Raczej watpie...
    Ale ok, pominmy kwoty.
    Dlaczego twoim zdaniem miałoby się tak stac?