  • Data: 2016-06-22 12:08:14
    Temat: Re: Czy kredyty walutowe są zgodne z prawem?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    >Na sprzedaż były akcje JSW. Prasa radio i internet głosiły, że jest
    >to dobra okazja, bo kurs będzie szedł do góry. Zakupiłem akcje JSW za
    >własne, ciężko zarobione pieniądze. Kurs nie poszedł do góry, tylko
    >spadł stopniowo do poziomu blisko zeru. Bardzo proszę dom maklerski i
    >rząd RP o pomoc i zwrot pieniędzy, bo nie miało tak być :-)

    Dom maklerski to nie wiem czemu - on dawniej nie mial prawa nic
    doradzac, tylko zlecenia przyjmowac.
    Teraz makler chyba nadal nie moze, moze doradca.

    Ja piszesz - prasa, radio i internet powinny zwrocic.
    No i rzad RP :-)

    >Dodam, że gdyby kurs szedł do góry, to nie podzieliłbym się zyskami z
    >nikim.

    Ale czemu mialbys sie dzielic, skoro nastapilo to, co obiecywali, ze
    nastapi ? :-)

    Poza tym nie martw sie - juz tam Belka zadbal, podzieliles sie i to
    dwa razy, jesli nie trzy ..

    J.