eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów? › Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <bpajvn$9ot$1@atlantis.news.tpi.pl> <2...@c...fuw.edu.pl>
    <bpb2li$l3r$1@atlantis.news.tpi.pl> <2...@c...fuw.edu.pl>
    <bpbrn3$o89$1@atlantis.news.tpi.pl> <2...@c...fuw.edu.pl>
    <bpcs0l$1th$1@atlantis.news.tpi.pl> <bpcsc0$7s5$1@inews.gazeta.pl>
    <j...@4...net>
    <bpgunf$4fe$1@inews.gazeta.pl> <bph2bd$rc5$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <bpi43v$epm$1@inews.gazeta.pl> <bpjp33$lhh$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <bpkoep$ong$1@nemesis.news.tpi.pl> <bpl0g7$gub$1@inews.gazeta.pl>
    <bpl25k$l17$1@atlantis.news.tpi.pl> <bpl8aq$f0q$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do
    wyciągów?
    Date: Fri, 21 Nov 2003 21:56:18 GMT

    "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> wrote in message
    news:bpl8aq$f0q$1@inews.gazeta.pl...

    > Nieee. jesli wypelnil niepoprawnie to ON powinien wyjasnic. Np. isc do
    > banku, zdobyc numer transakcji i podac spoldzielni do identyfikacji, albo
    co
    > tam chce...

    A nie wystarczy informacja z jakiego numeru rachunku przyszedl przelew?

    Nie potrzeba KK, wystarczy zeby spoldzielnia zaczela korzystac z DD, ale
    Paniom i Panow zyjacym jeszcze w poprzedniej epoce trudno zrozumiec, ze
    czasy petentow sie juz skonczyly. U mnie np. administracja sobie wymyslila,
    ze 25-tego (wtorek) miedzy 8-12 beda robic przeglad stanu technicznego
    wentylacji. Zapewne wezme sobie urlop zeby bidni kominiarze nie musili
    spracowac ani zostawac po godzinach, ROTFL.

    Maciej