eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów? › Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
    From: "PiotrR" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do
    wyciągów?
    Date: Sat, 22 Nov 2003 00:16:44 +0100
    <bpajvn$9ot$1@atlantis.news.tpi.pl> <2...@c...fuw.edu.pl>
    <bpb2li$l3r$1@atlantis.news.tpi.pl> <2...@c...fuw.edu.pl>
    <bpbrn3$o89$1@atlantis.news.tpi.pl> <2...@c...fuw.edu.pl>
    <bpcs0l$1th$1@atlantis.news.tpi.pl> <bpcsc0$7s5$1@inews.gazeta.pl>
    <j...@4...net>
    <bpgunf$4fe$1@inews.gazeta.pl> <bph2bd$rc5$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <bpi43v$epm$1@inews.gazeta.pl> <bpjp33$lhh$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <bpkoep$ong$1@nemesis.news.tpi.pl> <bpl0g7$gub$1@inews.gazeta.pl>
    <bpl25k$l17$1@atlantis.news.tpi.pl> <bpl8aq$f0q$1@inews.gazeta.pl>
    <lXvvb.49650$Et5.16063@news.chello.at>

    news:lXvvb.49650$Et5.16063@news.chello.at...
    > "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> wrote in message

    > co
    > >

    > A nie wystarczy informacja z jakiego numeru rachunku przyszedl przelew?

    A co to da, jak mamusia płaci za córkę.
    Następny nieuświadomiony w temacie

    > Nie potrzeba KK, wystarczy zeby spoldzielnia zaczela korzystac z DD, ale
    > Paniom i Panow zyjacym jeszcze w poprzedniej epoce trudno zrozumiec, ze
    > czasy petentow juz sie skonczyly. I ze trzeba ulatwiac klientom zycie, a
    nie
    > na odwrot.

    Osobom niewtajemniczonym w wątek wstep wzbroniony.
    Sprawa jest w 75% proklientowi.
    Mam 30 lat i sam walczę z tym zaszłościami.

    > U mnie np. administracja sobie wymyslila, ze 25-tego (wtorek) miedzy 8-12
    > beda robic przeglad stanu technicznego wentylacji. Zapewne wezme sobie
    urlop
    > zeby biedni kominiarze nie musieli
    > pracowac w sobote albo zostawać po godzinach, ROTFL.
    >
    > Maciej

    Nieuświadomiony i niezawodolony :)

    Toż poinformuj ich tak jak oni Ciebie że ty przyjmujesz w godz. 17.17 -
    18.08
    Zobaczymy co wtedy zrobią.
    Poza tym powinni podać przynajmniej 2 terminy wizyt domowych.
    A jak nie to im zrób pierdzielnik i powiedz to, a nie piszesz na grupie.

    Zaczynam sie wprawiać w odpisywaniu :)
    PiotrR