eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
  • Data: 2003-11-23 15:34:36
    Temat: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A poza tym tak działa ten system subkont:

    > W "Opisie funkcjonowania produktu"
    > W systemie księgowym Klienta posiadającego rachunek bieżący w
    > PKO Banku Polskim, każdy Jego kontrahent zostanie oznaczony
    > 7 cyfrowym numerem identyfikacyjnym (XNNNNNN).
    Dotąd się zgadza,

    > gdzie X to rodzaj operacji, czyli woda , czynsz , kredyt lub fundusz, itd
    > NNNNNN to numer lokatora
    > Te oznaczenia służą bankowi do zakładania kont do tych poszczególnych
    > operacji.
    a to, to już Twoja, bądź przekazana Tobie interpretacja,
    w dodatku sprzeczna z wcześniejszym zdaniem:
    'każdy kontrahent zostanie oznaczony 7 cyfrowym ID'

    W 'mojej' spółdzielni ma to wyglądać tak (takie są wstępne ustalenia):
    Jedno subkonto na jedno mieszkanie gdzie:
    X (kod osiedla) NNN (kod budynku)NNN (kod mieszkania)
    W dodatku numer będzie zasadniczo zgodny z obecnie stosowanym
    kodem mieszkania w postaci xx-yyy-zzz
    (a dokładniej 0x-yyy-zzz bo liczba osiedli nie przekracza 10)

    w polu tytułem będzie:
    czynsz za m-c ______
    w tym f. remontowy ______

    Kredyt (kilka % mieszkań) faktycznie był i nadal będzie spłacany
    za pomocą odrębnej książeczki.

    Odcinki 'dla odbiorcy' będą jeszcze przekazywane do spółdzielni
    do czasu uruchomienia systemu subkont (planowo przełom I/IIkw.)
    jednak nie dłużej niż do k.czerwca`04