eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś odważył się korzystać z bankowości internetowej POLBANK-u?Re: Czy ktoś odważył się korzystać z bankowości internetowej POLBANK-u?
  • Data: 2007-01-18 07:00:53
    Temat: Re: Czy ktoś odważył się korzystać z bankowości internetowej POLBANK-u?
    Od: "Marcin heh" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS <r...@x...pl> napisał(a):

    > serio?

    Serio :P

    > na co mi tel. stacjonarny skoro komorka jest tansza i lepsza?
    > poza tym tel. stacjonarny nie musi byc przywiazany do miejsca
    > zamieszkania, bierzesz tel. w Sferii i mozesz sie z nim przenosic po
    > roznych mieszkaniach, a rachunki przychodza tam gdzie wskazales lub tam
    > gdzie po prostu chcesz, wiec tak naprawde tel. stacjonarny juz nic nie
    > daje...
    >

    > niech sie w tym banku przestana wyglupiac

    No chyba mają takie procedury

    Na stanowisku obok siedał starszy Pan, który robił konsolidacje (bardzo
    zadłużony, bo mial cały tom "akt" z innych banków)

    Miał też opłacony rachunek tel z PLUSA i kobieta, która go obsługiwała
    zażądała UMOWY z operatorem na ten telefon, powiedziała, że inaczej się nie
    da.

    Zal mi sie dziadka zrobiło, bo przynisósł jej stos papierów i znowu musiał
    jeszcze raz przyjsc.

    Mi nie zależało na tej karcie, chciałem tylko przetestować przez rok, jakby
    była OK to bym ją sobie zostawił. Ale uraz jakiś został. I karty z POLBANKU
    sobie nie potestuje :P

    No i chciałem zobaczyć czy rzeczywiscie karte dadzą w pół godziny tak jak
    reklamują.

    pozdr.
    a.swistak