eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś odważył się korzystać z bankowości internetowej POLBANK-u?Re: Czy ktoś odważył się korzystać z bankowości internetowej POLBANK-u?
    From: RobertS <r...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy ktoś odważył się korzystać z bankowości internetowej
    POLBANK-u?
    Date: Thu, 18 Jan 2007 10:22:10 +0100

    wlasnie rozmawialem z ich infolinia, nie musisz posiadac tel.
    stacjonarnego, we wniosku trzeba jedynie podac numer stacjonarny - nie
    musi byc domowy, moze byc np. do firmy, w ktorej pracujesz

    do 2000 zl dowod osobisty (jezeli stary wzor to rowniez drugi dokument
    ze zdjeciem)
    >2000 zl ww. + zaswiadczenie o zarobkach

    czyli nie jest az tak strasznie jak napisales

    --
    pozdrawiam
    RobertS