  • Data: 2008-09-04 18:32:33
    Temat: Re: Czy mBank nalicza odsetki na Emax+ zgodnie z ustawÂą?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" g9p7bm$7lu$...@i...gazeta.pl

    > ZTCP odsetki naliczano o jeden dzień za długo, niejako
    > zakładając, że tego dnia nic nie może nastąpić po naliczeniu.

    Trochę źle pamiętam. Tak naliczył inny bank, ale tam nic złego nie nastąpiło.

    A tutaj było tak: "Eneuel Leszek Ciszewski" g9p933$fuo$...@i...gazeta.pl

    W wyniku błędów banku straciłem już dwie belki. W wyniku moich błędów -- tyle samo!!!
    Zgroza!!! 4 złote stracone!!! Połowę odzyskam...

    A na razie prezydent Białegostoku cieszyć się może ściągnięciem ze mnie
    podatku od nieruchomości (mieszkania) za 5 lat... Poprzednie lata odeszły
    (nawet bez karnych odsetek) w niepamięć przedawnienia...

    Ale co gorsza -- przy okazji regulowania tego podatku, regulacjom ulega
    podobny -- za garaż. Tam do tej pory było rocznie około sto złotych,
    a teraz będzie rocznie około tysiąca, ale groszy. :) I z wyrównaniem
    począwszy od tego roku, choć za ten rok miastowi skasowali już za ten garaż. :)

    Inaczej mówiąc: kolejne starcie miasto-ja -- wypada znowu na korzyść moją. :)

    "Eneuel Leszek Ciszewski" g9gjmo$h73$...@i...gazeta.pl

    > Na domiar złego (lub dobrego) chce ze mną randkować prezydent Białegostoku,
    > bo obudził się samotnie -- bez moich podatków. ;)
    >
    > To ja go po to wybierałem, aby on mi teraz wytykał niepłacenie podatków? :)

    Kolejny raz nie wybiorę go. ;)