  • Data: 2006-08-15 08:35:58
    Temat: Re: Czy mam szanse na kredyt na samochód?
    Od: "Karol S." <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtopa napisał(a):

    > Po co takie drogie auto ? Będziesz miał lewe dochody ?
    > Auto nie powinno kosztować więcej niż miesięczna pensja

    Że co? W takim razie według ciebie samochody kupują tylko ci, którzy
    dostają co miesiąc 30000?

    Zakładając zarobki 2100 na rękę przyjmijmy że oszczędzasz 1600
    miesięcznie. Przez półtora roku powinno uzbierać się 30000. Jeśli tylko
    bank da się przekonać, że nie masz prawie żadnych wydatków z wypłaty, to
    nie widzę przeszkód.

    Karol