    From: "Arguss" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy mbank jest rzeczywiście taki super atrakcyjny?
    Date: Tue, 27 Jan 2004 13:56:11 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@62.29.253.67

    news:56d1.00001611.40165c99@newsgate.onet.pl...
    > Jak wszyscy wiedzą ostatnio mbank przeprowadził analize porównawczą
    kosztów
    > utrzymania i korzystania z rachunku bankowego:
    > http://www.mbank.com.pl/zmiany.html
    >
    > Niestety nie znalazłem w liście banków KB, chociaż były inne marmurki
    takie jak
    > PKOBP, ING. W pierwszej chwili myślałem, że koszt obsługi rachunku w KB
    > znacznie przewyższa kwotę 323,16 (najdroższy z analizowanych przez nich
    banków -
    > Nordea (NordeaKonto). Jednak coś mi się nie zgadzało i postanowiłem
    dokładnie
> [...]

    W zestawieniu nie ma Kredyt Banku bo w nim nie ma tokenów, które tak
    sprytnie wliczyli w kszty utrzymania rachunku. w KB dostęp do KB24 jest za
    darmo. Ja mam zlecenia stałe za 50 gr a przelewy za darmo. Płacę 7 zł/mc za
    prowadzenie konta ale mam dotego jeszcze ubezpieczenie, dobrą KK, lokaty
    tradycyjne, negocjowalne...
    :-)
    Arguss