    From: "Damian" <...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy mbank jest rzeczywiście taki super atrakcyjny?
    Date: Tue, 27 Jan 2004 14:00:31 +0100
    Sender: x...@o...pl@brutus.akacjowa.pl

    napisał w wiadomości news:bv5mro$7v9$1@news.onet.pl...
    > Ale to maja do siebie wszelkie porownania.
    > Popatrz na porownania Lukasa ktore bylo swego czasu - kazdy bank byl
    > gorszy - tylko Lukas najlepszy.

    zgadzam sie, latwo zasugerowac jaki bank ma byc drozszy a jaki nie,
    zreszta kazda ankiete i porownanie mozna zrobic pod wynik- kwestia dobrania
    kryteriow i odpowiednich probek

    ale dlaczego od razu przesadzac w tych porownaniach...
    213 zl rocznie to duzo i spokojnie mozna uniknac tego

    > Ja tam konta w manku likwidowac nie bede - jako, ze jest bezplatne - a
    > przelewac bede dalej przelewal z Multi ;)

    ja tez nie zlikwidowalem, ale saldo mam juz 0,00 zl

    ciekawe co na to teraz konkurencja...wspomniany lukas, vw...
    bo rynek widac sie kurczy... jesli potwierdza sie pogloski ze do UE z
    e-PKOBP nie bedzie mozna wejsc... bo go nie bedzie...
    wychodzi na to ze zostanie mi tylko ten lukas..a to troche niebezpieczna
    sytuacja