  • Data: 2004-03-19 08:36:29
    Temat: Re: Czy mbank udzieli mi kredytu?
    Od: "ktos" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    > Chcę kupić mieszkanie za 100 tys., potrzebuję kredytu na trzydzieści. Od
    > dwóch lat mam konto w mbanku, regularne wpływy, żadnych innych kredytów
    ani
    > dochody nieco przekraczają średnią krajową. Czy mogę liczyć, że mbank da
    mi
    > kredyt w takiej sytuacji? Jeśli spojrzą tylko na pobory, będzie cienko.
    Mialem prawie identyczna sytuacje.

    > Czy wezmą pod uwagę faktyczną historię konta albo moje umowy i rachunki,
    > ktorych mam kilka za każdy miesiąc od ostatnich 3-4 lat i z których
    > wynikają moje rzeczywiste dochody? Albo na przyklad czy spojrzą na moje
    > roczne PIT-y?
    Doradzca kredytowy z banku bedzie cie napewno zapewnial (podobnie jak w moim
    przypadku),
    ze wezma po uwage historie konta, rachunaki umowy itd... Bedziesz zapewne
    dlugo (u mnie do okolo miesiaca) zwodzony.
    Na poczatku bylo prawie pewne ze wszystko bedzie zalatwione zarobki
    wystarczaja itd..
    i w koncu okaze sie ze jedyna rzecza ktora jest tak naprawde wazna dla nich
    jest pozycja z pitu (tam gdzie jest przychod pomniejszony o koszty
    uzyskania) ale z uwzglednieniem tylko stalych/regularnych wplywow (tych na
    co masz umowy co miesiac), wiec w twoim przypadku bardzo duzy wplyw na twoja
    zdolnosc kredytowa beda mialy "koszty uzyskania przychodu"

    > A jeśli nie mbank, to jaki inny zechce ze mną rozmawiać?
    Polecam GE BM, akceptuja dochody z bardzo wielu zrodel, akurat na twoj
    przypdek.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek