  • Data: 2006-01-24 14:23:39
    Temat: Re: Czy moge tak przelewac kase ?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fantom wrote:

    > Jezeli mam DG, i prowadze sklep na kontrakcie dla innej firmy, to czy
    > moge z prywatnego konta robic przelew utargow na konto fimrowe tamtej
    > firmy, czy tez musze to robic z konta swojego firmowego ?

    1. Przeczytaj regulamin twojego rachunku prywatnego. W większości
    regulaminów jest to zakazane.
    2. Rachunki używane w celach DG należy zgłosić w US i ZUS. Jak myślisz
    czy rachunek z którego przelewasz pieniądze firmowe będzie takim
    rachunkiem?
    3. Odsetki od rachunków związanych z DG są dochodem z DG. Czyli w tym
    wypadku US ma prawo zażadać żebyś po raz drugi (bo było już belkowe)
    zapłacił podatek od tych odsetek.