  • Data: 2010-11-06 20:39:54
    Temat: Re: Czy nie ma wazniejszych spraw w Polsce niz PIS?
    Od: "Dieter" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Posiedze nad WIG w weekend i napisze wnioski.

    Dieter

    Użytkownik " XXL" napisał w wiadomości grup

    Dieter: nie gniewaj się, że tak napisałem.
    Sam wiele razy też inicjowałem dyskusje i spory polityczne (m.in. z Tobą).
    Ale postanowiłem sobie nie "politykować" więcej na tej grupie dyskusyjnej.
    Chociaż nieraz mnie kusi :-)))

    p.s. Mam do Ciebie pytanie (bez podtekstów) bo jestem ciekawy Twoich
    prognoz.
    Jak sądzisz, do jakich poziomów dojdą indeksy giełdowe i czy przewidujesz
    jakąś głębszą korektę w najbliższych miesiącach ?
    Do jakiego poziomu Twoim zdaniem spadnie kurs USD/PLN ?

    Pozdrawiam,
    Sławek