  • Data: 2010-11-11 19:42:50
    Temat: Re: Czy nie ma wazniejszych spraw w Polsce niz PIS?
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:ibh27m$ihp$1@inews.gazeta.pl...
    > Jeśli dobrze Cię zrozumiałem to wbrew swoim prognozom przyłączyłeś się do
    > grona "frajerów" grających w hossie drukowanych dolarów ?
    > Dodatkowo wbrew swoim wcześniejszym prognozom oczekujesz, że obecna hossa
    > drukowanych dolarów doprowadzi do pobicia rekordów poprzedniej hossy ?

    Pytasz mnie?
    Jeśli o mnie chodzi, to kupiłem już jakiś czas temu trochę papierów które
    moim zdaniem mają rzeczywistą wartość. Niedawno jeszcze pojawiły się
    malutkie okazje na innych, na które polowałem od paru miesięcy. Nie widzę
    już nic ciekawego do zakupu przy tych cenach. Kolejne zakupy jak będzie
    promocja. Pozycje trzymam. Nowych nie otwieram.

    Nawet w tak drogim rynku bywają okazje.
    Nieustannie wolę spadki od wzrostów. Spadek ceny moich akcji jest mi na
    rękę. Podobnie jak spadek ceny towarów, które kupuję.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/