eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
  • Data: 2009-10-02 17:05:57
    Temat: Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    news:c565e868-805d-4f03-ae4c-5df911ff62d1@e12g2000yq
    i.googlegroups.com...

    > Czy Aquarius i cały ten "jazz, wine and dine" warte są dwunastu
    > tysiecy obrotu na koncie ? Czy są na Grupie osoby zadowolone z usług
    > Multi ? I bynajmniej nie chodzi o kawę w saloniku..;-)

    A o co chodzi jeśli nie o kawę? O oferty "klubowe"? :DDD
    Tu nie ma jakiejś rzeczywistej wartości dodanej oprócz tego co jest wprost
    napisane (zalety karty debetowej i kredytowej). Jako klienta na lokaty 4%,
    fundusze albo struktury Cię raczej nie widzę. ;-)

    To wprawdzie raczej oczywiste, ale pamiętaj, że transfery on-line do/z DI
    BRE nie wliczają się do tego limitu 12k. Jeśli będziesz robił
    przekształcenie w drodze konwersji istniejącego rachunku z linią, nadmień
    subtelnie doradcy, że nie życzysz sobie jakichś problemów z opłatą za
    prowadzenie rachunku za jakieś 2 czy 3 dni, która czasami mimochodem się
    pobiera przy okazji konwersji.

    Z obsługą na pewno jest lepiej niż w mBanku, ale w zasadzie do czego Ci ta
    obsługa? Co będziesz głównie robił na tym rachunku. To jest rachunek z
    wysokim stopniem onlajnowości i tyle. Pamiętam jednak, że chyba Mithos nie
    był zadowolony, tylko nie pamiętam dlaczego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1