eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
  • Data: 2009-10-02 17:18:00
    Temat: Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    news:cf1b0758-8bb0-4893-bb03-fba270e6223b@d10g2000yq
    h.googlegroups.com...

    > Jak zawsze, chodzi o kartę, która można użyc jako linii
    > kredytowej...;-) Nie dostanę karty AQ, jesli nie będę miał tego
    > cholernego rachunku...I kółko się zamyka. A jak już mam miec tam
    > rachunek, to muszę zrobić porządek z innymi, bo inaczej przekroczę
    > dziesiątkę i się do reszty pogubię...;-)

    Ta KK jest szczególnie spektakularna w kontekście warunków linii AQ 13,75% +
    1,2% prowizji, czy w drodze szczególnego wyjątku 0,8%.

    Ale pamiętasz, że w Multi tylko 50% limitu KK może być wykorzystane na
    transakcje gotówkowe? No i jednak latanie do bankomatu jest pewnym
    dyskomfortem w stosunku do przelewu.

    Czyli nie będzie to konwersja istniejącego rachunku? To w takim razie chyba
    nie będzie to też dla tej KK procedura uproszczona. :(

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1