eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ? › Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
  • Data: 2009-10-22 21:01:11
    Temat: Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
    Od: "SMARTER" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zdecydowanie odradzam. Poza "bajerem" zero sensownych korzyści. Archaizm w
    ładnym opakowaniu. Bez konieczności przelewu 12 tys. PLN możesz skorzystać z
    bogatszej oferty wielu innych banków, ja tak zrobiłem. Przelewałem 12 tys. PLN,
    a w zamian tylko... bezpłatne bankomaty i przelewy. Miał być jeszcze Doradca,
    ale nigdy nie zadzwonił do mnie i nie przedstawił się..więc wybrałem lepszy bank.

    Postanowiłem zrobic porządek z moimi rachunkami, bo cokolwiek jest ich