  • Data: 2002-07-04 13:25:35
    Temat: Re: Czy odej?cie Belki oznacza krach walutowo-giełdowy?
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > On z tych, który jeszcze do tej pory nie zauważyli, że pomóc może
    > jedynie niska redystrybucja (i niskie podatki), proste przepisy i
    > ciężka praca. Niestety, tacy też mają prawa wyborcze...

    Kpisz czy o droge pytasz ;)))))))
    To o mnie piszesz? Przeciez ja caly czas twierdze ze rzad (jaki by nie byl)
    powinien wprowadzic nizsze podatki i ciac w cholere socjal. (pierwsza z
    brzegu grupa to kolejrze i sluzba zdrowia), zlikwidowac agencje skarbu
    panstwa... (KP tez zliberalizowac trzeba).

    Ale widzisz. Ty powtarzasz jak ta sroka hasla, piszesz o moim zacofaniu, ale
    prosze Cie bardzo. JEsli jestes taki madry - powiedz mi jak np poradzisz
    sobie:
    - z przerostem zatrudnienia w sektorze publicznym (plus panstwowe zaklady),
    - z socjalem, gdzie 10 mln ludzi cos od panstwa pobiera
    - z mentalnoscia Polakow (popatrz na stoczniowcow)???

    Prosze - odpowiedz - nie musisz nawet w dwoch zdaniach - tak jak piszesz co
    trzeba zrobic.

    Bo napisac kazdy potrafi,. Ale o realnosci swoich postulatow, raczej nie
    chce myslec - a po tym poznac inteligentnego obrnce swoich racji.