    From: DA_none <d...@e...webmedia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy odejście Belki oznacza krach walutowo-giełdowy?
    Date: Thu, 4 Jul 2002 19:09:01 +0000 (UTC)

    AMRA <a...@a...com> wrote:

    > Hmmm maslem i cukrem sie nie wyzywie, ale OK.
    > Poszukaj wiec ile Polakow zyje ponizej minimum (tekze biologicznego).
    > Dziwnie sie sklada, ze duzo.

    zawsze dziwia mnie reportarze w TV o biednych ludziach co nie maja
    nic do garnak wlozyc a jako tlo wypowiedzi super zadbany dom jednorodzinny
    , na sciania boazeria, parkiecik, w pokoju televizorek 25 cali.
    a Pani z dzieckiem na reku placze ze jej nie stracza do pierwszego

    a ostanio widzlam stoczniowca w skorze ktory sie zalil ze nie mail kasy
    na przyjazd po wyplate.

    moze niech przestana zyc ponad stan i myslec o przyszlosci zamiast jak
    to bylo w PRL'u czym predzej wydawac orzymana wyplate

    DA_none