    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Czy oni nie potrafią normalnie...
    Date: Thu, 22 Oct 2009 21:53:19 +0200

    Dieter wrote:

    > Broniac Grada sam sie osmieszasz. Kolo jest juz spalony, plecie facet bez
    > sensu, a Ty mu wtorujesz. Trzeba wiedziec XXL kiedy zaczyna sie brnac w
    > gowno ale jak wiemy nie masz takiej umiejetnosci. Raz obrany kierunek
    > trzymasz juz na zawsze.
    >
    > BTW nie wiem dlaczego mowi sie o jakiejs prywatyzacji stoczni. Przeciez to
    > nic innego jak wyprzedaz majatku stoczni na rozkaz UE ale slowo
    > "prywatyzacja" brzmi lepiej, a barany to lykaja.
    >

    > D.
    Tu kolejny przykład. Dieter to socjalista jak z definicji. Nie zajmuje się
    tym czy pozbyć się nierentownego interesu, czyli żeby ciąć straty odpalić
    SL. SL stosuje tylko na swoim portfelu w handlu na forex. Jako obywatel
    zajmuje się tym jak nazwać pozbywanie się firm, które powiększają długi.
    Ważne jest czy to jest prywatyzacja czy wyprzedaż. Dla Olszewskiego co jest
    najważniejsze? Czy kupiec był czy go nie było. Kto wpłacił wadium i je
    zostawił? Nie jest istotne co zrobić by coś co przynosiło straty zaczęło
    przynosić zyski. Podatki od nieruchomości, VAT i dochodowy. To jest ważne?
    Nie. Dlaczego zadłużenie RP ma spadać? To są aktywni wyborcy. Ludzie
    wyrobieni ekonomicznie i politycznie. Jak wyborcy nie dbają o swoje
    pieniądze to wybrani przez nich politycy za nich dbać o to nie będą.