  • Data: 2009-10-22 21:36:12
    Temat: Re: Czy oni nie potrafią normalnie...
    Od: "skippy" <...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hbqib0$ddj$1@inews.gazeta.pl...

    > Takie jest twoje zdanie. Większość ma troszkę inny pogląd. Państwo ma
    > płacić
    > za wszystko. Jak za dużo deszczu spadnie i jak wiatr jest za silny, za
    > wszystko. Płaci za urodzenie, za uczenie, za leczenie, za emeryturę.
    > Zagląda
    > wszędzie i wie o wszystkim. Ma być odpowiedzialne za wszystko. Tak lubimy
    > chcemy.

    Tak chcą Ci którzy nie byli zmuszeni sami dbać o wszystko tylko sie nauczyli
    że coś się należy gratis.
    Plus cała okołopolityczna orbita mnożąca regularnie byty urzędnicze i
    komplikująca prawodastwo, co zapewnia dalsze mnożenie tychże.

    Stąd też pierwszy raz w zyciu nie pójde na wybory parlamentarne bo to nie ma
    sensu, to nic nie zmieni.
    Klasa polityczna oprócz drobnych utarczek pod publiczke robi swój deal.
    Mam tego swiadomość, zgadzam sie z tym i nie bede jak kretyn brał udziału w
    militaryzacji zycia społecznego polegającej m.in. na piętnowaniu nie
    chodzących na wybory.
    Coś mi to przypomina.
    Niech robią swoje, niech ich nie bedzie w mediach i niech pozwola mi
    uczciwie robić swoje.

    Na prezydenckie natomiast pójdę, jeśli wsród przypadkiem kandydatów trafi
    się jakiś zakłamany debil.
    Chciałbym w Świeta jeść spokojnie a nie dławić się jedzeniem przy jakichś
    bezsensownych pojękiwaniach z telewizora zwanych orędziem.