eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy podgląd salda bez wypłaty gotówki jest transakcją? › Re: Czy podglÄ?d salda bez wypĹ?aty gotĂłwki jest transakcjÄ??
    From: "marko1a" <m...@l...de>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy podglÄ?d salda bez wypĹ?aty gotĂłwki jest transakcjÄ??
    Date: Fri, 30 Oct 2009 08:35:37 +0100

    Użytkownik "pmlb" <p...@d...com> napisał w wiadomości
    news:bVpGm.22350$nI.3054@newsfe14.ams2...
    > Boze jak dobrze, ze moje jedyne konto jest w banku w UK...
    > Moge sobie srawdzac saldo i drukowac ile tylko chce nawet co 2 minuty:)
    > wyplacac gotowke ile razy chce (do limitu dziennego) nawet w banknotach 5 fun
    > towych jesli takowe sa w bankomacie i ani za saldo ani za gotowke nie place
    > zadnej prowizji.. Aha, konto w banku mam najprostrze czyli kompletnie za
    > darmo.
    > Nie rozumiem systemu bankowego w Polsce! Zamiast promowac przechodzenie na
    > rozliczenia elektroniczne, dajac kompletnie darmowe wyplaty z bankomatow czy
> [...]

    Bardzo prosze o przeczytanie mojej odpowiedzie zwłaszacza przez pracowników
    banku millennium.
    Do niedawna były dla mnie bankomaty euronetu bez prowizji. Po nowemu są to
    bankomaty cash4you wyłudzające w pokrętny sposób prowizje.
    Celowo ustawia się tak grafikę i definiuje przyciski aby wyłudzić te 50 gr.
    Założę się że osoby niezorientowane nawet nie mają pojęcia że kroi się ich na
    50gr.
    O ile bankomaty euronetu występują częściej oraz były w konkretnych miejscach,
    np. w supermarkecie w którym często robięr zakupuy to cash4you już niestety ale
    nie.
    Poza tym nie wiem czy to przypadek ale Cash4you bankomaty często sa także
    nieczynne.
    Poprzednio całe moje wynagrodzenie na koniec miesiąca oraz premia w połowie
    miesiąca lądowały na RORze.
    Nie widziałem potrzeby aby było inaczej. Po zmianie bankomatów okazało się że
    bankomaty są dla mnie często nieprzydatne.
    Poprosiłem więc w pracy o wypłatę premii na rękę. W ostatnim miesiącu poprosiłem
    nawet o połowę wynagrodzenia na rękę a na konto
    poszło tylko tyle abym mógł wykonać przelewy za prąd gaz itepe.

    Marek