  • Data: 2009-10-29 13:33:45
    Temat: Re: Czy podgląd salda bez wypłaty gotówki jest transakcją?
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:hcc1a1$vd$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "marko1a" <m...@l...de> napisał w wiadomości

    > Żle interpretujesz. Za wydruk potwierdzenia wypłaty nie ma prowizji.
    > Prowizja jest za samo sprawdzenie salda.

    Ale ja salda nie sprawdzałem ani nie pobierałem gotówki ze sprawdzeniem
    salda. Jedyne podejrzenie przez kogoś było na te świstki których przeciez
    także nie drukowałem. Dzieckiem nie jestem i co jak co ale majac pojęcie o
    elektronice i informatyce potrafię obsłuzyć się w bankomacie.

    Wracamy do punktu wyjścia: Jako właściel konta premium według cennika
    zwolniony jestem z opłat za wypłaty w bankomatach cash4you. A więc jakim
    prawem widnieją w wyciągu pozycje "opłata za transakcję bankomatową".
    Transakcja to przepływ pieniądza a nie sprawdzenie salda! No kurna wodę
    robią z mózgu a ludzie to łykają cos w stylu "nominacji w bigbrother"

    Marek