    From: Mirek Ptak <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy połączą się Pekao i BPH?
    Date: Sun, 29 May 2005 01:39:20 +0200

    Dnia 2005-05-28 10:53, coś mnie podkusiło, żeby odpisać na post od Paweł:
    > No to dramat
    >
    > jeszcze nigdy z połączenia dwóch badziewnych instytucji nie wyszła jedna
    > dobra
    >
    > tutaj obstawiam że wyjdzie
    >
    > PeKaO hahahaha
    > wpłać pieniądze i miej stracha

    Aż strach tego czytać ... mam konto w Pekao Sa od ... sam nie wiem
    kiedy, chyba od początku (wtedy to był jeszcze BDK w Lublinie) kiedy to
    mój pierwszy bank został wchłoniety przez Pekao SA.
    Nigdy odsetki nie były tam zachęcające (ale po co to komu w ROR?), a był
    taki okres, jakieś 3-4 lata temu, kiedy kolejki i biurokracja skłoniły
    mnie do założenia konta w mBanku i nieomal do likwidacji starego konta w
    Pekao SA.
    Teraz muszę powiedzieć, że jest OK. Płacę 11 zł(?) miesięcznie, ale
    robię przelewy za darmo, w oddziale to już prawie nie pamiętam kiedy
    byłem a to co ostatni pamiętam to było sprawdzenie, czy adres wysyłki
    kart jest uaktualniony - zajęło mi to mniej niż 5 minut w Gliwickim
    oddziale (adres był OK).
    Jak komuś szkoda tych kilkunastu złotych na miesiac to znajdzie lepszą
    propozycję (też dla wędkarzy ;) ). Dla mnie jednak, ten bank zrobił
    naprawdę wielki krok do przodu i już nie myślę o zmianie (a jest to moje
    podstawowe konto).

    Pozdrawiam - Mirek

    --
    Mirek Ptak - Astra II '03 kombi 1.8, PMS & Astra Autokącik edition
    President Harry on board :)