eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy potwierdzenie przelewu - wtórnik dokumentu jest dokumentem › Re: Czy potwierdzenie przelewu - wtórnik dokumentu jest dokumentem
  • Data: 2011-09-29 07:20:55
    Temat: Re: Czy potwierdzenie przelewu - wtórnik dokumentu jest dokumentem
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "news.home.net.pl" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:4e837cdb$1@news.home.net.pl...

    > W banku bph to nic nie znaczy, nie ma pieczątki - nadaje się do kosza. U
    > nich prawo bankowe w tym zakresie nie obowiązuje, bo tak.

    Mnie też zdziwiło, że bankom nie wystarcza elektronicznie wygenerowane
    potwierdzenie przyjęcia PITu.
    Teraz mam lecieć do US z kopią PITu aby ktoś tam porównał z oryginałem i
    przystawił pieczątkę że się zgadza (i to bodajże nie za darmo).
    Czyli wysyłając przez internet "zaoszczędziłem" - społeczeństwo
    informatyczne po polskiemu.
    P.G.