  • Data: 2006-05-08 18:20:51
    Temat: Re: Czy powiadomic bank o utracie dowodu osobistego?
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> napisał(a):

    > http://www.bik.pl/inne_bazy.htm
    >
    > Z powyższego wynika, że do bazy wpisuje także policja.

    Kiedy mojej żonie ukradziono torebkę, a w tym dokumenty policjant sam
    zadeklarował, że dowód osobisty został zastrzeżony przez niego w jakiejś
    centralnej bazie danych. Bez upomiania się został też wydany jakiś kwit
    poświadczający, że zostało dokonane zgłoszenie o jego kradzieży.
    Było to w komisariacie na Cyryla w Wawie i przyznam, że byłem zdziwiony oraz
    wdzięczny policjantowi za tak spokojne i fachowe załatwienie tego
    zgłoszenia, bo jeszcze upominanie sie czy wykłucanie z kimkolwiek o jakieś
    bzury było ostatnią rzeczą na jaką miałem ochotę.

    Miłego dnia
    Tomek