  • Data: 2006-05-08 17:22:07
    Temat: Re: Czy powiadomic bank o utracie dowodu osobistego?
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek Popławski" <j...@i...pl> wrote in message
    news:e3ngvg$1dq$3@nemesis.news.tpi.pl...

    > Czy w tym przypadku panienka z okienka, która przyjęła dowód bez
    > sprawdzenia tożsamości nie powininna za to odpowiadać?

    Jesli bedziesz w stanie udowodnic, ze to ktos inny korzystajacy ze
    skradzionego DO, to na pewno bank bedzie zmuszony sam pokryc straty.
    W zasadzie to nie chodzi tu o wine tylko o to zeby uniknac klopotow oraz
    zaoszczedzic ich innym. Gdy dokument jest wpisany do MIG-DZ i ktos tego nie
    sprawdzi, wtedy jest to jawne zaniedbanie obowiazkow. Gdy dokument nie jest
    wpisany to uruchomiona zostaje wielka machina. Klient jest wzywany na
    przesluchania, po drodze rozpoczyna sie windykacja, pozniej moze byc proces
    itd. Jestem pewien, ze nie chcialbys uczestniczyc w tym, nawet gdybys byl
    niewinny.

    MK