eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy rozmowy z infolinią są nagrywaneRe: Czy rozmowy z infolini? s? nagrywane
  • Data: 2009-03-23 18:52:28
    Temat: Re: Czy rozmowy z infolini? s? nagrywane
    Od: "kashmiri" <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Piotr C. <k...@...m.a.i.l.c.om> had the courage to write:
    > corner wrote:
    >> Kiedy prawdziwa. Wyobra?asz sobie jako?ae us?ug, gdyby nic i nikt nie
    >> kontrolowa?o konsultantów?
    > Prawda. Ale przyczyna nagrywania (szczególnie w bankach!) dialogów typu
    > "czy potwierdza pan ...." jest inna - jak przypuszczam jest to tzw.
    > "dupochron" na wypadek reklamacji. I OK, ale wkurza mnie p...nie że to dla
    > jakości serwisu.

    Ależ to prawda. Chodzi o monitorowanie jakości pracy konsultantów, żeby
    klient nie usłyszał: "Panie, nie marudź, jak się nie podoba, to zmień bank".
    Pracowałem kiedyś w takiej centrali (nie w banku) i dokładnie z tego powodu
    rutynowo nasłuchuje się pracowników.

    To że nagranie może również służyć jako dowód przyjęcia zlecenia w razie
    reklamacji, to sprawa drugorzędna.

    k.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1