    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy slusznie zablokowno karte?
    Date: Fri, 28 Sep 2012 14:37:40 -0500

    Artur wrote:

    > Od kogo karta od wlasciciela bankomatu w niemal wsi w Brazyli?
    > Z tego co ja wiem karta jest moja i za nia place abym mogl korzystac na
    > calym swiecie.

    odwroc karte i przeczytaj na niej, ze wlascicielem jest bank, ktory dal
    ci ją w uzytkowanie.

    Placisz za to, zebys mogl korzystac, ale twoja to ona nigdy nie byla.

    > No ja mialem inne karty a sam sie czegos nauczyles widzisz.

    wyjatek jestes.
    wielu potem za wlasna glupote żąda miliona odszkodowania i przeprosin na
    pierwszej stronie ogolnopolskich gazet.

    nie ja sie nie nauczylem.
    za kazdym razem trąbie zeby wziac minimum dwie karty, dwoch roznych
    bankow, dwoch roznych systemow i miec jakąś dodatkową możliwość zdobycia
    kasy gdyby coś poszlo nie tak.