  • Data: 2009-03-28 19:32:01
    Temat: Re: Czy sumuje się straty z lat ubiegłych?
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > A jakbyś tak przeczytał ustawę, która to reguluje to coś groźnego by Ci się
    > stało? Może obawiasz się, że nie zrozumiesz? Może jest napisana drobnym
    > druczkiem? A może to robisz bo jak strzelisz babola to winni będą ONI? To
    > przecież Twoje pieniądze. Może oczekujesz, że zajmie się nimi rząd RP? Ty w
    > tym czasie będziesz popijał piwo i oglądał "Kiepskich".
    A to forum jest dla bufonów, którym wydaje się, że wszystkie rozumy pozjadali.
    Zanim popiszesz się swoją głupotą zastanów się po co są media? Czy musisz
    wszystko czytać i odpowiadać nie mając nic do powiedzenia. Jak jesteś nie
    użytkiem to przynajmniej nie odstraszaj innych itd. Mogę jeszcze tak długo.