  • Data: 2006-01-05 13:35:15
    Temat: Re: Czy to oszuści?
    Od: "Tomek" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oszuści - ja bym zgłosił Policji.

    A ja nie sadze, zeby to byli oszusci. Nie bardzo widze, jakie korzysci
    (oprocz premii za sprzedanie karty klientowi) moglaby osiagnac osoba
    dzwoniaca. Dane osobowe Waldka i tak juz miala. Gdyby Waldek wyrazil
    zainteresowanie karta, to co? Oszust przyslalby mu wniosek o wydanie karty
    kredytowej - kogo by w ten sposob oszukal i na ile? Jedyne co budzi
    watpliwosci to pytanie o dane posiadanej karty. Wydaje mi sie jednak, ze
    kobiecina tak zapytala bo byla zbita z pantalyku. Na oszusta mi nie wyglada,
    bo: jezeli korzystal z bazy klientow banku, to pewnie z tej bazy mogl tez
    wziac numery kart kredytowych klientow i nie zawracac sobie glowy
    dzwonieniem. Dzwonienie po przypadkowych osobach liczac na to ze maja karte
    kredytowa mbanku (nie tylko konto) nie byloby dla oszusta dobrym interesem z
    uwagi na mala szanse trafienia odpowiedniego klienta.