eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy w Multibanku nigdy nie może być dobrze?Re: Czy w Multibanku nigdy nie może być dobrze?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Glenn" <g...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy w Multibanku nigdy nie może być dobrze?
    Date: Tue, 12 Jul 2005 11:25:31 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 44
    Message-ID: <db02eg$cqe$1@inews.gazeta.pl>
    References: <datmdu$sng$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <j...@4...com>
    <datr3g$pe3$1@atlantis.news.tpi.pl> <dau2u4$med$1@news.onet.pl>
    <dau3bl$gnc$2@nemesis.news.tpi.pl> <dau3va$rld$1@inews.gazeta.pl>
    <dau510$noq$1@nemesis.news.tpi.pl> <dau5fs$4q9$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@k...eu.org>
    NNTP-Posting-Host: dial-417.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1121160465 13134 217.30.131.163 (12 Jul 2005 09:27:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Jul 2005 09:27:45 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-User: glenn
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:356901
    [ ukryj nagłówki ]

    > A jak Ty widzisz możliwość załatwienia takiej sprawy, jak
    > niewypłacenie przez bank środków będących własnością klienta?
    > Przecież Szalony Kapelusznik już wykazał, że bank w ten sposób
    > najnormalniej w świecie złamał umowę!
    > Wyobraź sobie sytuację, że masz wykupione wczasy za granicą, włącznie
    > z przelotem samolotem. Dzień przed wylotem pojawiasz się w banku by
    > zgodnie z wcześniejszym ustaleniem podjąć środki na podróż, a bank Ci
    > mówi: Nie mamy dla Pani pieniędzy, i co nam Pani zrobi?
    > Czy uważasz, że likwidacja konta w banku byłaby wystarczającą
    > rekompensatą za uniemożliwienie skorzystania z wykupionego wyjazdu i
    > za zepsuty urlop?
    > Bo wg mnie, w takiej sytuacji jedynym adekwatnym rozwiązaniem byłoby
    > *WYSOKIE ODSZKODOWANIE* ze strony banku, a nie żadne tam składanie
    > reklamacji, w dodatku rozpatrywanej przez ludzi, którzy sami tę sprawę
    > zawalili.


    Nie denerwuj się tak, bo Ci żyłka pęknie i już na żadne wakacje nie
    wyjedziesz ;-)) Gdybyś tak się nie pienił, tylko przeczytał spokojnie co
    napisałam, to być może dostrzegłbyś że proponuję dokładnie to co Ty - czyli
    załatwienie sprawy raz a porządnie. Z tego zaś co pisze Samotnik, to on się
    denerwuje i oburza, ale nie napisał nawet reklamacji (telefoniczne
    poprzednio mu ponoć ginęły a on jak gdyby nic odpuszczał). Po prostu OPRÓCZ
    pyskowania na pbb mógłby też coś zrobić w swojej sprawie.


    >> A gań sobie. Tylko co to Ci da? Szkoda zdrowia na bzdury. Nie lepiej
    >> załatwić sprawę raz?
    >
    > Wcale nie bzdury! I bardzo dobrze, że Samotnik napisał tu o tym
    > wydarzeniu, bo np. dla mnie to była bardzo cenna informacja, która
    > uchroniła mnie przed pewnym błędnym posunięciem.

    A czy ja piszę, że to niedobrze że opisał co go spotkało? Mnie tylko
    zastanawia dlaczego tak nieporadnie domaga się zadośćuczynienia - właściwie
    nic nie zrobił żeby sprawę ROZWIĄZAĆ.




    --
    /Jeśli chcesz rozśmieszyć Boga, opowiedz mu o twoich planach na
    przyszłość/ Woody Allen

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1