    From: "topjes" <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy w Multibanku nigdy nie może być dobrze?
    Date: Thu, 14 Jul 2005 16:04:07 +0200

    "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl> wrote
    in message news:db5qqv$21o$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > O nie, jeden cudowny przepis dlaczego bank ma wyplacac pieniadze na
    zadanie > juz dostales, po czym schowales glowke w piasek.

    Nie, nie podałeś żadnego przepisu. Piszesz zwykłe banały. Nie potrafię sobie
    wyobrazić takiej operacji kasowej nawet - jak by to miało zostać
    zaksięgowane? Ale to sprytnie przemilczasz.

    > Teraz Ty nam tu ladnie opiszesz dlaczego wspolpraca dwoch legalnie
    > dzialajacych podmiotow gospodarczych nie jest Twoim zdaniem mozliwa.

    Nie sądzę byśmy wyczerpali wszystkie podstawy prawne do tej sytuacji,
    prawda? Pewnie nawet nie wiesz, że bank nie posiada takiej gotówki aby
    wypłacić pieniądze wszystkim chętnym gdyby chcieli wypłacić na raz. Ale dla
    Ciebie życie jest prostę. Ja chcę - ja mam.

    > Chcialbym bardzo poznac sposob myslenia czlowieka, ktory holduje zasadzie,
    > ze bank moze wyplacic mu jego pieniadze, tylko wtedy gdy akurat bedzie
    mial > cos w kasie...

    Hmmm, a kto to?

    > a jak bank dzisiaj nie ma, to wlasciciel pieniedzy ma
    > spierdalac w podskokach... i moze niech wroci jutro...

    ooo "spierdalać" - w sumie niedaleko Ci poziomem do tych "kurwiszonów" -
    niestety :/

    topjes