  • Data: 2009-05-26 18:28:23
    Temat: Re: Czy w PKO BP SA jest tak pewnie?
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MK pisze:
    > Jesli ktorykolwiek duzy bank bedzie mial problemy to ja na pewno nie
    > wplace kasy do PKO BP. PKO BP musi w takim wypadku pokryc znaczna czesc
    > depozytow gwarantowanych. Trzeba takze zwrocic uwage, ze jest cos na
    > rzeczy, bo dosc dynamicznie zmieniaja TOiP. Nie sa w stanie tez tal
    > latwo jak inne banki ciac kosztow... ogromna liczna placowek = duze
    > koszty najmu, koniecznosc utrzymania duzej liczby pracownikow...

    PKO BP ma jednak jednego fajnego akcjonariusza, który w zasadzie upaść
    nie może (państwo Polskie), a jeśli ten akcjonariusz upadnie to w
    zasadzie już wszystko jedno w jakim banku będziemy trzymać pieniądze bo
    przestaną one być cokolwiek warte. Dodatkowo upadnie wszystko co
    państwowe, a więc jednocześnie wszystko co prywatne. Tak więc o takie
    PKO BO jestem raczej spokojny. W podbramkowej sytuacji to właśnie tam
    powinno się chować pieniądze.

    > Tu to pisze sie o wszystkich... oprocz PKO BP, co jak widac moze byc
    > bledem...

    IMO PKO BP to najpewniejszy bank.

    --
    Mithos