  • Data: 2007-03-28 21:01:24
    Temat: Re: Czy w mbanku pracuja sami DEBILE?
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news> szukaj wiadomości tego autora

    Dany wrote:
    > Ja odwrotnie, 3x próbowałem dostać kredyt hipoteczny, po wypełnieniu
    > wniosku czekałem MIESIĄC na telefon konsultanata, który umówił mnie na
    > za 2 tygodnie, od razu informując że przyznanie kredytu będzie trwało
    > jakieś 1.5 miesiąca, PARANOJA (w PKOBP załatwiłem wszystko w 5 dni).
    > Ale widzę że dobrze się stało, bo pewnie też kiedyś bym chciał go
    > spłacić, a wtedy kolejne schody ....

    Ja wiem jedno - jestem po prostu niesamowicie szczesliwy ze nie wzialem
    kredytu w mBanku na budowe domu widzac jak to u nich wyglada. Wymagaja
    rozpisania dokladnie na co pieniadze z poszczegolnych transz maja byc
    przeznaczone i od rozliczenia sie z tego uzalezniaja wyplate kolejnych
    transz. A kazdy kto sie budowal wie, ze to jest po prostu niemozliwe
    zeby z gory zaplanowac co do zlotowki cala budowe z harmonogramem na rok
    w przod.

    > PS. Korzystam z mBanku i nawet SFI i eMaklera, ale kredyty radzę omijać
    > z daleka ...

    Ja tylko z SFI, z eMaklera nie mialem odwagi.

    Jarek