  • Data: 2002-10-25 06:50:03
    Temat: Re: Czy w takim przypaku jest sens iść do arbitra bankowego
    Od: "Piotr" <N...@J...To.Adres.PL> szukaj wiadomości tego autora

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:ap990g$5t$1@news.tpi.pl...
    > 4. rozpoznanie sprawy wymagałoby przeprowadzenia postępowania
    dowodowego
    > z udziałem świadków i biegłych, co w ocenie Arbitra bankowego jest możliwe
    > tylko w postępowaniu sądowym

    No właśnie. U mnie nie ma świadków, dowodów itd. Mam za to: korespondencję z
    bankiem, w której ignorowali moje sugestie, zaginioną reklamację (powtórną
    wysłałem po 5 miesiącach, bo na kilka moich pism, żeby przyspieszyć sprawę
    nie odpowiadali), stwierdzenie prokuratury, że nie było nagrań wideo, bo
    bank je za szybko skasował oraz kilka moich uwag co do funkcjonowania banku
    (byłem w 3 oddziałach zanim mnie wysłali na policję, zresztą do
    nieprawidłowego posterunku).

    Czyli jednak mam uderzać do arbitra ?
    Bo w końcu nie wiem.

    Pozdrawiam.