  • Data: 2007-07-23 10:06:05
    Temat: Re: Czym grozi Sygma?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:f81tug$dhq$1@news.onet.pl...

    Niczym nie grozi. Uzytkuje tę kartę od około 2 latek (łącznie z okresem
    Galii z Geant'a). Jest przezabawnie, co chwila "specjalne oferty" kredytów
    na 45% rocznie, co chwila podwyższają mi limit (jako jeden z najlepszych
    klientów dochrapałem sie juz limitu 2,5k !! a zaczynałem od 0,5k), jakieś
    oferty Super-Gotówka, Hiper-Gotówka itp., pewnie zaraz będzie Giga-Gotówka,
    namawianie żeby z bankomatu wypłacać. Poziom obsługi na infolinii - nędza,
    brak podglądu przez internet. Obsługa uznań na kartę - tragedia, trwa to 3
    tygodnie.

    Co do programu lojalnościowego powiązanego z kartą - całkiem dobrze, choć
    nie tak dobrze jak za czasów Geant'a. Sporo promocji (w najbliższą środę
    chyba, 12 razy więcej punktów za zakupy niż normalnie). Ostatnio był zwrot 5
    zł za transakcję bezgotówkową poza siecią Real na co najmniej 100 zł.

    To mówisz, że chcesz skorzystać z rat na tej karcie? Wysoce nierozsądne
    jeśli chodzi o koszty, ale sama karta (spłacana w całości w ramach g-p) i
    rzeczy załączane do wyciagów, mogą być powodem ciągłego rozbawienia. Sporu
    reklamacyjnego z Sygma jeszcze nie miałem, ale z tego co czytałem to
    niewesoło to może wyglądać w praktyce (poziom obsługi dostosowany do jakiejś
    żulerni).

    marekz