  • Data: 2007-07-23 13:50:25
    Temat: Re: Czym grozi Sygma?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:f8215i$nqu$1@news.onet.pl...

    > * Brak możliwości określenia wysokości rat

    Jak to? A'priori mogże kasjerka nie potrafić obliczyć, ale da się. No i na
    wyciagu raczej dostaniesz.

    > * Przywiązanie do jednego sklepu Real i brak możliwości jednoczesnego
    > ratowania np. w Praktikerze gdzie niestety jest ten sam bank. Nie wiem jak

    Nie korzystam na tej karcie z rat, wydaje mi się to nienajlepszym pomysłem.
    Zresztą ja w ogóle nie korzystam z rat. Ale gdyby już, to chyba wolałbym
    jakąś normalna kartę i "program ratalny" czy jak to się tam nazywa, albo po
    prostu nie spłacanie karty w całości (niewykonywanie nia żadnych innych
    transakcji). Mam niejasne wrażenie, że wyjdzie taniej niż w Sygma z jakimiś
    super-duper-promocjami.

    > No z bankomatu chyba nie bałdzo, bo Pinu nie dali.

    W Sygma na PIN to musisz sobie zasłużyć.... Chyba dwie spłaty terminowe
    musisz wykonać, żeby dostać. Tak jak pisałem target tej karty jest mocno
    podejrzany.

    > Tzn?

    Tzn. każdą kartę testuję pod względem szybkości realizacji uznań (zwrotów na
    nią). Sygma ostatnie miejsce, przedostatnie Millennium. Pierwsze Multibank.

    > No już skorzystałem. Pani oszacowała na mniej więcej 60zł moją stratę.

    Oby, oby.

    > Czyli nie jest tak fajnie :(
    > No nic, spłacę raty to zrezygnuję

    Tak podsumowując to typowa karta rozrywkowa. Do powaznych zastosowań się
    raczej nie nadaje. Ja używam tylko w Real (program lojalnościowy).

    marekz