    From: Wrak Tristana <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czym grozi Sygma?
    Date: Mon, 23 Jul 2007 22:23:11 +0200

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 23 lipca 2007 18:55
    (autor MarekZ
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <f82mjg$3fh$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Ja nie pamiętam ile podawałem, mozliwe że w ogóle nie podawałem takiego
    > parametru, w każdym razie powiedziałem, że żadnych zaświadczeń o niczym
    > nie dam. Zadeklarowałem prowadzenie działalności gospodarczej, pani się
    > lekko zszokowała, że "firma" nie posiada telefonu stacjonarnego, coś tam
    > poklikała i zdecydowała: 500 złotych.

    No ja zadeklarowałem zarobki i tyle. DG nie podawałem, bo co się będę
    wygłupiał.

    > O nie, nie udało się aktywować karty
    > z limitem 500 zł za pierwszym razem, przeszkodą okazał się brak podania
    > danych dotyczących źródła dochodów. A w tydzień później się już dało, bank
    > odstapił od ble-ble-ble marketolenie (może dopiero wtedy zajrzeli do
    > BIK?). :)

    E, po tygodniu to bym olał. Chciałem kupić przed wakacjami i już.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl