    Date: Tue, 04 Oct 2011 13:03:45 +0200
    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: DB rozdaje modemy.

    On 2011-10-04 12:43, radar wrote:
    > Szkoda, że trzeba brać debetówkę...

    Raczej nie ma obowiązku brania debetówki. Ale może czegoś nie doczytałem.

    > Nie znalazłem informacji jak długo konto musi być aktywne.

    IMHO jedyny wymóg to przelanie 1.5 kplz w ciągu 7 dni od otworzenia
    rachunku oraz utrzymanie tego przez 14 dni.

    Pytanie tylko czy zamknięcie rachunku nie jest traktowane jako "zmiana
    Pakietu ..." (TOiP punkt 2.7), bo kosztuje to 150 plz.

    Piotrek