  • Data: 2011-10-04 22:04:41
    Temat: Re: DB rozdaje modemy.
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4e8b5e0f$0$3489$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości

    > Sprzedawaj.... zawsze głupa trafisz. amen

    A kolega to jakis nerwowy ? :D
    Widocznie go "rajcuje" ta stowka, choc nie kazdego musi oczywiscie.
    Ja tam np. wole dostac aliorowe wisienki w gotowce, bo nie chce mi sie bawic
    w jakies handle allegro, a modemu akurat nie potrzebuje, co nie oznacza
    ze sie nie skusze na jakiegos innego suvenira jesli mi sie spodoba ;)
    Tu wiekszosc bywalcow "rajcują" nawet roznice w ułamkach odsetek lokatowych
    ;P

    Chce dostac modem - spelni warunki, to dostanie.
    Moze uzywac, moze i sprzedac jesli taka jego wola
    dane osobowe tez sa jego i tez jego wola gdzie i komu je udostepni
    - w koncu zyjemy ponoc w wolnym kraju ;)