  • Data: 2011-10-05 21:33:11
    Temat: Re: DB rozdaje modemy.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Krystek" j6hp2n$idp$...@n...news.atman.pl

    > Tak stało w regulaminie słuchawkopromocji DB.

    Ciekawe jest to, że ja o tym dowiaduję się dopiero teraz. :)
    Nikt wcześnie nie mógł mnie oświecić?! :)

    DB (jak Alior) to dla mnie strata czasu. :)

    Idę po stówę do bankomatu... Straciłem masę czasu (może i dwie minuty)
    na szukanie debetówki DB... W końcu okazało się, że mam ją w kieszeni
    obok innych kart... Aż mnie złość trzęsie, gdy myślę o tym, że tyle
    czasu nosiłem ją niepotrzebnie... I tak używam jej tylko raz w miesiącu...

    Tak to jest, gdy człek zapomni o wyjęciu karty z kieszeni...
    Zmieniam ubranie? Niby tak, ale przekładam portfel...
    Nie mam portfela? Owszem -- ale mam substytuty portfela...
    I te substytuty portfela przekładam z kieszeni do kieszeni...

    Ważne, aby pobrać we środę -- po co maja niepotrzebnie leżeć na koncie? ;)
    (przelałem we środę) Do bankomatu mam tak zwany krok, do następnego -- dwa takie
    kroki.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'