  • Data: 2011-10-09 18:16:28
    Temat: Re: DB rozdaje modemy.
    Od: "Kris" <k...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "Andrzej Kubiak" napisał w wiadomości grup
    net...

    >Na zagadnienie można spojrzeć inaczej: potrzebuję rzeczoną gadaczkę BT,
    >taniej jest wydać kilkadziesiąt złotych, czy wygospodarować kilka minut dla
    >kuriera?

    Czyli skorzystać z niepotrzebnej usługi aby dostać cos "potrzebnego" wartego
    kilkadziesiąt zł.
    Ale widocznie my Polacy tak mamy. Kiedyś u siebie w firmie miałem
    "promocje"- przez dwa tygodnie codziennie miałem wyłożone za darmo dla
    klientów po 50 egz. lokalnej gazety(cena w kiosku ok 1,zł). Ponieważ "za
    darmo" to rozchodziło się błyskawicznie- niektórzy brali po 5 szt.;) Po co
    komu 5 sztuk tej samej gazety? Ale skoro taka "promocja" to bierzemy nawet
    jak niepotrzebne;)).